Lördag 27/12

Så var julen avklarad den här gången! Det gick ju bra! Var till mamsen på julafton. Syrran och hennes familj kom oxå dit, så vi var 13 pers, och det är ju olyckstal, så vi räknade katten oxå ;-) ! God mat fick vi oxå, som vanligt! M (systerson) och jag hade samma favoriter! Italiensk salami och ägghalvor med majonäs och räkor, mums!
Juldagen firade vi i Pålsboda hos svärfar. Mycket TV-tittande, som vanligt. En tur till villan hann vi med oxå. Svårt att veta vad man ska spara. Det finns mycket porslin, som jag tror kan vara lite värdefullt. Men hur 17 ska man veta det??? Får kolla i nån auktionsbok jag har.
Igår skulle vi ha åkt in till Västerås för att inhandla en laptop till mej och trådlöst internet *tjoho*, men "guben" passade på att bli lite förkyld.....Tror ni att någon blev lite sur *skäms*????? Men inget ont som inte har nåt gott med sej! Man måste tänka positivt, eller hur!? Jag gick ner i min pysselvrå och fick den städad! Skulle behöva röja mer, men nu kan jag sitta där och skapa iaf! Tror minsann att jag fick lite inspiration på köpet! Så, vi får väl se vart jag hamnar idag!
Ha en riktigt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhå vad vart det för laptop då? Köpte du den kontant eller på avbetalning? Jag behöver en lappis jag med, men isåfall måste jag ta den på avbetalning såklart, har du nå tips på nån fin åt mig? :D

KRAM

2008-12-27 @ 11:26:36
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Det låter myyyys! Shiatsukudden finns nog lite varstans där det säljs "småvitt" (små vitvaror, elektronik), tex OnOff el Elgiganten. Kram å gott nytt år!

2008-12-27 @ 15:05:52
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter som ni haft en bra jul! Blev lite full i skratt när jag läste "Mycket TV-tittande, som vanligt". :)



Du, kan du inte slänga ut en bild på din pysselvrå! Det har säkert hänt massor sedan jag såg den på bild, dvs. i början på din "karriär" ;)



Kram!

2008-12-27 @ 16:43:59
Postat av: Gunilla75

God fortsättning önskar jag dig och din familj!

Kram Gunilla

2008-12-28 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0