Granen...

...står så grön och grann i stugan *skrålar och sjunger* En stooor fin kungsgran bidde det i år. Förra året hade vi en "vanlig" gran och vi, eller jag, tror att det var den "guben" reagerade på. Så i år fick det bli en dyyyr gran igen!
O och jag har varit in till stan idag. Fixade och trixade lite i sista stund. Julklapp till mamsen är fixad!
Imorgon ska jag städa av lite, grilljera den pyttelilla skinkan vi köpte, tror att en bit iaf får följa med till Pålsboda. När jag är klar med allt ska jag lägga mej i badkaret med en av de goda badbomberna jag köpte på Lush idag! O valde oxå ut två st till sej.
Tack och go'natt!

Kommentarer
Postat av: agnelia

God Jul Cicci!

2008-12-24 @ 08:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0