Två nya kort.

Ibland har jag en klar bild i huvudet av hur kortet ska se ut. Men sen är det som om det lever sitt eget liv...Det här är ett sånt kort....Jag är inte speciellt nöjd med det, men jag visar det ändå. Bokstäverna är Diesel, utstansat ur dekorgummi. Det stora bakgrundshjärtat i bunten, har 3D lack på sej.



Det här kortet kom till av "misstag". Jag hade fått för mej att dutta med distressdynor, i två nyanser, på ett glossypapper. Efter första nyansen insåg jag att det inte skulle bli som jag ville. Tog ett "vanligt" stämpelpapper (ColorCopy 160g) och tryckte av färgen på. Hmmm....det blev ju ganska läckert....Tog således den mörkare dynan och gjorde likadant och tryckte av på samma ställe på samma papper. Resultatet ser du nedan. Tycker det blev ganska läckert! *knuffar bort Jante*

Kommentarer
Postat av: Linda (BlueEye)

Klart att det blev läckert!

Och det första kortet gillade jag massa med!

Det var en sån varm känsla över det och det var enormt VACKERT och romantiskt.

Och tänk vad mycket det kan se ut trots att det är lite dekorationer och så på korten!

Det är talang att få till nåt sånt!

2008-08-27 @ 20:42:55
URL: http://blueeye73.blogspot.com
Postat av: Dolores

Jaaa, det blev ju jätteläckert jööö! :D

Det där Diesel är ju inte så fult, synd bara att du visar att det funkar på kort också och inte bara LO´s. Huuur ska jag ha råd?

Kram Dolores

2008-08-28 @ 00:04:10
URL: http://www.dolorespyssel.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Åh, så fina kort du gjort! Diesel är ett väldigt snyggt typsnitt! Och kortet med fåglarna blev ju jätteläckert!

Om du fått en tom kommentar så var det inte meningen. fniss

Ha en bra dag!

Kram Gunilla

2008-08-28 @ 14:51:19
Postat av: Sara

Du! Har du använt fluffet? Har inte sett något alster med det än, har jag missat eller ligger det ouppackat? ;)



Och hur går det med MCP-tekniken???



Kram!

2008-08-29 @ 09:58:12
Postat av: Gunilla

fnissar Jag har precis skrivit ett inlägg där jag dissar Jante jag med. Båda korten var snygga, men måskortet hade nåt särskilt... hmmm... vet inte vad, dock. Sen vill jag erkänna en sak: Jag har lagt till dig som länk på min blogg. Säg till om du vill att jag tar bort den skäms

2008-08-29 @ 10:40:27
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Systra Di

Jag tycker att ditt "duttkort" var jätteläckert! Du är "sketaduktig" du, min lillasyster!

2008-08-29 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0