Telepati???

Tror ni på det??? Ibland gör jag det.....
Jag stog och förberedde maten. Tänkte på S och att det var längesen vi hördes av. Jag funderade på om jag skulle skicka kortet som jag nyss gjort. Men jag bestämde mej för att ringa när jag slängt in kycklingen i ugnen. Längre än så hann jag inte. Telefonen ringde och det var S!!!! Är inte det märkligt så säg!?
Vi pratade om ditten och datten, som vanligt! Sen frågade jag hur det var med dem, "jo det är jätte,jättebra" svarade S. Hmmm, ska de gifta sej eller väntar de barn? är mina frågor som jag inte ställer. S svarar innan med att de ska ha barn, den 14 januari!!!! Fasen va skoj!!!! Grattis igen S, om du läser!!! Jag är inte ens säker på att jag sa det i telefon, men det vet du att jag menar!!!! Åh, jag har lust att dansa och sjunga, men "guben" är risig och har "beordrat" lugn och ro...*dansar och sjunger inombords*
Min S ska bli mamma igen, i mogen ;-) ålder!!!! *tjoho*

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det härligt när vänner i ens omgivning mår bra och kommer med sådana här checka nyheter! :)



Kram!

2008-08-25 @ 10:42:17
Postat av: Gunilla

Jag blir riktigt glad av ditt inlägg! sjunger med lite Och jo, det här med telepati är lite lurigt. Jag har mer än en gång tänkt att jag ska ringa mamma och helt plötsligt så ringer hon! Det är lite läbbigt, men det tyder på starka band, tror du inte?

Ha en härlig dag!

Kram Gunilla

2008-08-27 @ 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0