Snorig söndag...

Jag är "syld"....Fasen, har ju bara jobbat två veckor *morr* !!!
Idag har jag gjort ett bröllopskort! Fick en beställning från min jobbarkompis. Hoppas att hon blir nöjd! Jag ska strax maila henne det, för förhandsgranskning. Ni andra får fortsätta vara lite nyfikna. För denna arb.kompis har länkat till mej i sin blogg och man vet ju aldrig...
Jag har skickat ett mail med frågan om det finns plats på Örebromaran åt mej, spännande värre! Å nää, jag ska inte springa om nu någon tror det *fnissar*! Det handlar naturligtvis om scrapping och kortmakeri!
Nu ska jag ladda upp lite foton och skicka iväg en beställning till Fuji!
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Smart att maila för förhandsgranskning... jag har alltid lite ågren när jag gör beställnngskort och är så nervös innan jag ska lämna dem ifrån mig...

2008-08-17 @ 17:34:21
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Beställaren...

hej (viskar) jag vill ju inte avslöja vem jag är... men jag är "beställaren" och har kollat på kortet nu. Jag tycker det blir perfekt!

2008-08-17 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0