I torsdags...

...var det dags för ett besök hos tandis för Daniel, det gick bra! Efter det åkte vi in till stan (Västerås). Oskar var och klippte sej så nu ser man hans lilla söta ansikte med alla fräknar igen!
Efter det skulle jag ta ut lite pengar...men jag hade glömt koden!!!!! Eller rättare sagt, jag kastade om siffrorna. Efter andra försöket tordes jag inte prova igen, hade ju inte en susning om vilka två kombinationer jag testat...Gick till Nordea med tanken att de kunde fixa det. Men det gick ju inte med allt säkerhetstänkande...M E N inget ont som inte har nått gott med sej!! Jag har ju varit så irriterad på att mitt VISA inte funkar som det ska när jag ska shoppa loss på nätet (i scrapaffärer), affärerna vill inte godkänna det där "säkra internetkortet" som jag har kopplat till kontot. Det visade sej ju att det är för att jag har ett VISA Electron kort....Så..nu har jag skaffat ett nytt kort! Huka er, för nu kommer jag!!!  ;- )
Hur det gick med mitt uttag???
Jag promenerade ut från banken, gick fram till bankomaten och knappade in koden som den mest självklara sak i världen :-) !!!
Sen åt vi på den grekiska restaurangen nere på Kopparbergsvägen. Souvlaki (kyckling) med pommes och tzatziki...MUMS!!! Varmt och skönt var det, kändes som vi satt på Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0